מאמרים מקצועים

ניהול זמן
  • ניהול זמן 0

ניהול זמן

תאריך יצירה : מאת : צוות המשרד
ניהול זמן באופן יעיל ואפקטיבי שונה מאדם לאדם בהתאם לאופי עיסוקו וכלל הנושאים שבהם עליו לטפל.

הזמן, הוא המשאב החשוב ביותר אשר נמצא ברשותו של בעל העסק אך בכל מה שקשור בכך, ארגונים ובעלי עסקים אינם משקיעים בקרה מתמדת בניהולו ונותנים ל-"גזלני הזמן" להפריע בניהול השוטף של עולם העסקים.

שיפור "ניהול הזמן" לעולם לא יתרחש מעצמו, השיפור הינו תוצאה של הגדרות מטרות מודעות ומכוונות וניהולו בעקביות על ידי גורם חזק ומקצועי הער לחשיבותו של הנושא תוך כדי היכרות ושליטה מלאה בשוק ובמתרחש בו.

האמצעי החשוב האפקטיבי ביותר להשגת הצלחה והגעה לרווחים מקסימאליים הוא: "הגדרת יעדים" והאמצעי האפקטיבי ביותר להשגת יעדים הוא: "ניהול זמן אפקטיבי".

כאשר: מגדירים יעדים שיש בהם אתגר, מנהלים את הזמן באפקטיביות ונוקטים פעולות להשגת יעדים- התוצאות החיוביות לא מאחרות להגיע.

אנו "במשרד", מבינים את חשיבותו העליונה של  "ניהול זמן" נכון ולכן בנינו את "מודל ניהול הזמן" שעשרות בתי עסק מתנהלים על פיו בזמן שאנו מתעדפים אינטואיטיבית את פעולותיו ותוחמים את הזמן המתאים לכל פעולה נדרשת שלבסוף כמובן, מתורגמת להכנסה כספית.

באמצעות מגוון שירותי המשרד שאנו מספקים, לך בתור בעל עסק יש את מלוא הזמן לצמוח ולגדול.

במסגרת המודל אנו: מנהלים את יומן הפגישות של העסק ובעליו ונותנים שרותי מזכירות מלאים.

אצלנו במשרד לא "מוצאים" זמן, אצלנו "מקצים" זמן.

ניהול זמן נכון מוביל אותנו להיות יעילים, אפקטיביים וכלכליים.
תגובות באמצעות פייסבוק