שאלות ומושגים

שאלות נפוצות

איך מבצעים הפניית שיחות לשלוחה ?

הפניית שיחות מתבצעת בדרך פשוטה ביותר ותלויה בחברת התקשורת שאתה מנוי בה.
למידע נוסף עבור אל מאמר "הפניית שיחות"

האם האתר שלכם מאובטח ?

אתר המשרד הינו אתר מאובטח ביותר . כל הנתונים העוברים בין המחשב שלכם אל השרתים שלנו מוצפנים באמצעות פרוטוקול הצפנת נתונים SSL 128bit . בנוסף להצפנת התקשורת הצפנו גם את כל נתונים האישים של הלקוחותנו כך שגם במקרה של פירצה לא ניתן לבצע בהם שימוש . כפי שניתן לראות האתר קיבלנו אישור רשמי מחברת RAPIDSSL שהאתר מוגן בהתאם לכל התקנים הנוקשים ביותר וכהוכחה ניתן ללחוץ על סמל המנעול המופיע ליד שורת הכתובת .

כמה מספרי טלפון ניתן לחבר לשלוחה שהוקצתה לי?

לכל עסק אנו מאפשרות הקצאת שלוחת קו טלפון כולל תא קולי אשר אליו מתבצעות הפניית השיחות. ניתן לבצע בו זמנית הפנייה מכל טלפון של העסק .

תוך כמה זמן השירות פעיל מרגע התחלת הפעילות עם המשרד?

השרות פעיל כחצי שעה מרגע החלטה על התחברות .

מה ההבדל בין שירותי לקיחת הודעות לשירותי מזכירות של המשרד?

אנחנו ב"משרד" מתפקדים כחלק מהעסק שלך ונותנים מענה לפי תסריטי שיחה שהוגדרו מראש .יש לנו את כל המידע הרלוונטי על העסק אותו אנחנו מיצגים הכולל את אפיון העסק, שעות פעילות, כמות ושמות עובדים ודרגים בעסק, אנו מבצעים עבורך תפעול של הזמנות מול ספקים/ לקוחות, שיחות מכר ועוד מגוון שירותים.

איך אתם יודעים מה לענות לשיחות שלי?

כחלק משרותי המענה טלפוני האנושי ושרותי המזכירות האישית שלנו, אנו לומדים את אופי העסק לצורך מענה מקצועי ויעיל יותר. אנו עורכות מספר תסריטי שיחה המותאמים לאופי הפנייה לדוגמה :לקוח הפונה לצורך התעניינות בשרותי העסק שלך אנו ניצור תסריט שיחה אשר יכלול מידע רלוונטי של עלויות ותוכן עיקרי .

כיצד מתבצע התשלום?

תשלום עבור השירות יבוצע עד ל 10 לכל חודש עבור חודש עבודה קודם. ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי, הוראת קבע, העברה בנקאית, המחאה .

האם ניתן לחרוג מחבילה?

אנו מציעות מגוון חבילות להצטרפות וזאת בכדי שנוכל להתאים לך חבילה שתיתן מענה לכל צרכי העסק שלך. החבילות כוללות ומתומחרות ע"י שעות עבודה נטו ולכן תמיד ניתן להגדיל/להקטין את החבילה בתחילתו או בסיום לכל חודש .

מהו מיקור חוץ?

שיטת ניהול מודרנית, שבבסיסה עומד הרעיון להוציא מהארגון את תפעול הפעילויות שאינן נמצאות בבסיסו ולהעבירן לקבלן ולהותיר בתפעול ובניהול ישיר רק את פעילויות הליבה. כמו כן מאפשר לך להתמקד בתחום התמחותו של העסק להשקיע את מרב המשאבים בכך. שיטה זו נותנת מענה לצורך, לקצר זמני תגובה, לחסוך בעלויות, לעבוד מסביב לשעון ולהעסיק עובדים מיומנים בעלויות מינימליות.

מושגים

מענה טלפוני אנושי

מחובתנו, לגרום ללקוחותייך להרגיש כי הם נמצאים בראש סדר עדיפויותייך. אנו נעניק את המענה המהיר והמקצועי ביותר לשיחותייך מתוך מטרה להפחית את לחץ השיחות הנכנסות ולמנוע זמני המתנה למענה מה שיצייר שירותי אדיב ואישי יותר. המענה מתבצע על ידי גורם אנושי ומקצועי הבקיא בכל "תורתו" של העסק שלך וכך יוכל לתת מענה ואף לסגור את פנייתו של הלקוח.

שירותי משרד

בכדי להקנות לך שקט נפשי אני נטפל בכלל השירותים הנדרשים לך כבעל עסק. קרי: מענה למיילים, מענה לשיחת, קבלה ושליחת פקסים, ניהול רשומות, הנפקת דו"חות ומעקב שעות.

ניהול אדמיניסטרטיבי

עסק אינו יכול להתנהל ללא מערך אדמיניסטרטיבי יציב. לשם כך הקמנו את ערוץ הניהול. שירותינו הנ"ל כולל: ניהול דוחות, ניהול משימות, דוחות ובקרה, עדכון ועריכת הסכמים, עדכון במערכות מחשוב, ניהול שוטף של פתיחת ספקים ובניית מצגות. המערך מתקדם ומתפתח בהתאם לצורך ולאופי השוק.

שירותי גבייה

השירות מיועד לעסקים בסדר גודל קטן ובינוני אשר בשל ריבוי משימות "סובלים" מחוסר בזמן המקשה לנהל את נושא הגבייה אל מול הלקוחות ביסודיות כנדרש. במסגרת שירות הגבייה אנו: מבצעים מעקב מרגע יציאת החשבון ללקוח ועד לקבלת התשלום, איסוף תשלומים מהלקוחות, בדיקת תשלומים מול תנאי האשראי, ביצוע מעקב מתמיד על סטטוס התשלום.

בקשת מידע בדוא"ל
כחלק משירות הלקוחות שלנו עומדת לרשותכם תיבת פניות בכל נושא שלא מצאתם לו תשובה באתר . אנא שלחו לנו את השאלה שלכם ואנו נדאג לשלוח לכם תשובה מפורטת בהקדם האפשרי .

צור קשר

מענה טלפוני לכל נושא
לנו אכפת ממך ! במידה ונתקלת בבעיה דחופה ולא מצאת לה פיתרון בעמוד זה - אחד מנציגי שירות הלקוח / התמיכה של המשרד ישמח לתת לך שירות ולפתור לך את הבעיה .

התקשר עכשיו

מאמרים מקצועיים
מתעניין כיצד לנהל את המשרד ? מהו שירות ה"המשרד בענן" ? לרשותכם הקמנו אזור מאמרים מקצועיים ומעניינים בנושאים שונים הקשורים בניהול המשרד .

מאמרים מקצועיים